التخطي إلى المحتوى الرئيسي

إعلان توظيف

لمشاهدة كل جديد تابعوا موقع وظائف داخل وخارج الااردن job2jo.blogspot.com




وظائف شاغرة  لدى البنك العربي

Job description

Accountabilities & Key Roles:
    • Maintain an effective Performance Management System (PMS) that measures employee levels of performance.
    • Implement the bank’s scorecard initiatives.
    • Implement the performance management process and participate in reviewing its outcome.
    • Communicate corrective performance improvement and development programs in coordination with HR units and functional managers .
    • Participate in the implementation of a Performance Management System (PMS) and scorecards that aligned to respective functional objectives.
    • Implement and maintain the performance management processes to ensure they promote a performance driven culture, and link them to coaching and mentoring programs in coordination with functional managers.
    • Participate in developing relevant policies and procedures and process flowchart and update them regularly.
    • Provide advice to line managers on objective setting and participate in holding workshops and prepare manuals to educate on performance evaluation, and best techniques in MBO (Management By Objectives).
    • Participate in reviewing and validating scorecard objectives to ensure quality in line with standards and maintain alignment to business plans.
    • Coordinate constantly with function heads on completing staff performance appraisals to ensure consistency of Performance Management System (PMS) across business group and various levels .
    • Contribute to the Identification of job core competencies as integral part of Performance Management System (PMS ) .
    • Participate in updating scorecards process flow and ensure it is aligned to the changes in the Organization Design and business requirements.
    • Prepare statistics and reports on performance across functions.
Job Requirements:
    Education:
    University degree in business or a related field from a recognized university. Preferably in HR specialization.
      Experience
      3 -5 years of experience in a bank or multinational company, with exposure to performance and compensation fields.
        Competencies:  
          • Very Good Command in Arabic and English.
          • Very good presentation and communication skills.
          • Strong analytical skills.
          • Very good computer skills.
          • Good performance– related focus.
          • Good understanding of banking line business plans and objectives.
          • Advance Excel skills.

        المشاركات الشائعة من هذه المدونة

        وظائف شاغرة في شركة برومين الاردن المحدودة

        لمشاهدة كل جديد تابعوا موقع وظائف داخل وخارج الااردن job2jo.blogspot.com وظائف شاغرة في شركة برومين الاردن المحدودة

        وظائف شاغرة لدى 25 مدرسه خاصه شواغر في المدارس الخاصه لعام 2018-2019

        لمشاهدة كل جديد تابعوا موقع وظائف داخل وخارج الااردن job2jo.blogspot.com وظائف شاغرة لدى 25 مدرسه خاصه  شواغر في المدارس الخاصه لعام 2018-2019 🔹🔸🔸🔹🔹🔸🔸🔹🔹🔸🔸 🏷مدرسة #الرسالة تعلن عن استقبال التوظيف للعام الدراسي القادم 2018 – 2019 * معلمين ومعلمات من كافة التخصصات * مشرفين متخصصين في المواد التالية : اللغة العربية / اللغة الانجليزية / الرياضيات / العلوم - درجة البكالوريوس كحد ادنى مع خبرة ثلاث سنوات فاكثر للمعلمين والمعلمات  - حيازة شهادة قيادة الحاسوب الدولية ICDL - درجة الماجستير مع خبرة 5 سنوات فاكثر للاشراف  * سائقين محورين واذنة تقدم الطلبات في مبنى المدرسة الكائن في الرابية خلف فندق اوركيدا شارع زبيدة بنت جعفر مبنى رقم 11 هـ مصطحبين الاوراق الثبوتية وصورة شخصية حديثة او ارسال السيرة الذاتية على ايميل Alresalah.schools@gmail.com          〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 🏷تعلن اكاديمية #الميقات الاسلامية عن حاجتها الى كادر اكاديمي كامل من معلمين ومعلمات من جميع التخصصات لجميع المراحل تقدم السيرة الذاتية الى batool@madaresonajo.com ير...
        لمشاهدة كل جديد تابعوا موقع وظائف داخل وخارج الااردن job2jo.blogspot.com