التخطي إلى المحتوى الرئيسي

إعلان توظيف

لمشاهدة كل جديد تابعوا موقع وظائف داخل وخارج الااردن job2jo.blogspot.com





وظائف شاغرة لدى المؤسسة الأمريكية للبحث والتنمية المدنية | 



تعلن  US Civilian Research & Development Foundation - CRDF Global - MENA Hub في عمان عن حاجته الى :

Finance and Administrative Assistant


Position Summary:
The Finance and Administrative Assistant will be a member of the Operations Support Department, based in Amman, Jordan. He/she will be responsible for the administration of the Office and assisting the Finance department.  He/she will report to the Operations Support Senior Manager.
Major responsibilities:
     Administration Tasks:
  • Greet and assist visitors
  • Handle phone system calls, fax machine and printing machine.
  • Receive, register and dispatch official letters
  • Organize and schedule meetings and appointments
  • Arranging interviews with candidates 
  • Making travel arrangements for staff, such as booking flights, cars, and making hotel reservations.
  • As delegated, organize hotels, transportation, meeting venues, and restaurant reservations
  • Maintain supplies inventory by checking stock to determine inventory level; anticipating needed supplies; placing and expediting orders for supplies; verifying receipt of supplies
  • Ensure operation of equipment by completing preventive maintenance requirements; calling for repairs; maintaining equipment inventories; evaluating new equipment and techniques
  • Implement guidelines for the operation of office support functions; reception, photocopies, translation services, communications (phone) cleaners and office maintenance.
  • Update staff leaves tracker.
  • Filing as requested
  • Other tasks as assigned
 Financial Task
  • Maintaining accurate records for the issuing and replenishment of petty cash.
  • Process invoices and follow up with clients, suppliers and partners as needed
  • Ensuring proper documentation of payment vouchers and all other supporting document
  • Enter payment vouchers into the financial system.
  • Process for payment and maintain individual staff mission expenditure; advances and balances
  • Print and scan of documents
  • Delivering cheques
  • Other tasks as assigned
Qualifications:
  • Bachelor’s degree in Administration, Finance or a related felid. 
  • Minimum of 2 years of professional experience.
  • Knowledge or experience in Costpoint is preferred.
  • Able to meet deadlines, especially in periods with high work pressure.
  • Excellent management, interpersonal and negotiation skills and a demonstrated ability to promote harmonious/cohesive teamwork, in a cross-cultural context.
  • Ability to multitask, handle pressure well, flexibility, cultural and environmental sensitivity.
  • Proactive and able to work under own initiative, while remaining a strong team player.   
  • Strong proficiency in MS Word, Excel, Outlook and PowerPoint is required.
  • Fluency in Arabic and English both in writing and speaking.
Other Duties
This job description is a summary of the typical functions of the job, not an exhaustive or comprehensive list of all possible job responsibilities, tasks and duties. CRDF Global reserves the right to amend and change job descriptions and job responsibilities to meet business and organizational needs as necessary.


التقديم للوظائف الشاغرة اعــــلاه عن طريق البريد الالكترونى او رقم الفاكس او رقم الهاتف كما هو موضح بالصورة.

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

وظائف شاغرة في شركة برومين الاردن المحدودة

لمشاهدة كل جديد تابعوا موقع وظائف داخل وخارج الااردن job2jo.blogspot.com وظائف شاغرة في شركة برومين الاردن المحدودة

وظائف شاغرة لدى 25 مدرسه خاصه شواغر في المدارس الخاصه لعام 2018-2019

لمشاهدة كل جديد تابعوا موقع وظائف داخل وخارج الااردن job2jo.blogspot.com وظائف شاغرة لدى 25 مدرسه خاصه  شواغر في المدارس الخاصه لعام 2018-2019 🔹🔸🔸🔹🔹🔸🔸🔹🔹🔸🔸 🏷مدرسة #الرسالة تعلن عن استقبال التوظيف للعام الدراسي القادم 2018 – 2019 * معلمين ومعلمات من كافة التخصصات * مشرفين متخصصين في المواد التالية : اللغة العربية / اللغة الانجليزية / الرياضيات / العلوم - درجة البكالوريوس كحد ادنى مع خبرة ثلاث سنوات فاكثر للمعلمين والمعلمات  - حيازة شهادة قيادة الحاسوب الدولية ICDL - درجة الماجستير مع خبرة 5 سنوات فاكثر للاشراف  * سائقين محورين واذنة تقدم الطلبات في مبنى المدرسة الكائن في الرابية خلف فندق اوركيدا شارع زبيدة بنت جعفر مبنى رقم 11 هـ مصطحبين الاوراق الثبوتية وصورة شخصية حديثة او ارسال السيرة الذاتية على ايميل Alresalah.schools@gmail.com          〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 🏷تعلن اكاديمية #الميقات الاسلامية عن حاجتها الى كادر اكاديمي كامل من معلمين ومعلمات من جميع التخصصات لجميع المراحل تقدم السيرة الذاتية الى batool@madaresonajo.com ير...
لمشاهدة كل جديد تابعوا موقع وظائف داخل وخارج الااردن job2jo.blogspot.com